maandag 4 oktober 2010

Nieuwe trend: 3D wandpanelen


Decoratieve wandafwerkingen staan duidelijk in de belangstelling: van decoratieve verven en stucproducten tot driedimensionale wandpanelen (een nieuwe trend op het gebied van binnenhuisarchitectuur).
De collectie Glamwall bestaat uit 3D-wandpanelen in vele vormen en afmetingen. De originele designs bieden een totaal nieuwe afwerkingstechniek voor wanden en voor iedere smaak vele mogelijkheden: van conventioneel tot ultra-modern of high-tech.


De Glamwall 3D wandpanelen kennen 12 verschillende dessins, die gezamenlijk een repeterend patroon vormen. Deze wandpanelen van DutchForDesign zijn gemaakt uit bamboepulp en dus 100% ecologisch verantwoord. Ze zijn licht in gewicht, geluidsisolerend, brandwerend, snel te monteren, voor 1001 toepassingen en in elke gewenste kleur af te lakken.


De afmetingen van de panelen lopen uiteen van 300 x 300 mm. tot 400 x 600 mm. afhankelijk van het type waarvoor gekozen wordt. Glamwall 3D-panelen creƫren een indrukwekkende en luxe sfeer, zijn Innovatief en exclusief op de Nederlandse markt.

ACTIE: € 99,- per m² (normale prijs €140,-, geldig tot 1-12-2010)

Meer informatie: Dutch For Design

5 opmerkingen:

Dinja zei

Deze heb ik ook op de woonbeurs gezien volgens mij! Erg leuk

Anoniem zei

Ik heb het op de woonbeurs gezien, erg mooi.
Maar €99,-- m2 is erg duur, bij
3dwalldecor.com kost het €70,-- per 2,1 m2 Alleen met een ander soort decor.
Als de prijs bij deze firma ongeveer in de buurt zou komen dan zou ik zeker bij hun bestellen.

Anoniem zei

Tja er zal wel een kwaliteitsverschil in zitten denk ik. Die van 99 euro heeft wel 12 verschillende designs, is wel wat meer dan 3dwalldecor met maar 4...

Anoniem zei

Ik had deze 3D wandpanelen op de woonbeurs gezien en er ook al mee gewerkt. Het materiaal leent zich ervoor om al je creativiteit in kwijt te kunnen. Ik heb het als een van mijn leukste opdrachten ervaren om met dit materiaal te werken.
IKMAAKDINGEN klusbedrijf

Anoniem zei

Je kunt ook terecht bij www.mywallart-webshop.nl , die hebben minimaal 12 modellen en voor € 79,95 per doos van 3m2 incl btw en levering.
Gave modellen en levertijd 1 dag (uit ervaring!)