maandag 28 februari 2011

Met slechts 30 liter water onbeperkt douchen!


Al jaren droomde eigenaar René Betgem van Badwereld van een douche waar je nu eens niet onder een klein straaltje water kou staat te lijden. Een grotere boiler! Grotere en dikkere waterleidingen! Grotere douchekoppen!
Het kan allemaal, maar betekend ook meer water, meer gas verbruik.

Wist je dat een normale douchebeurt al snel 150 liter water kost? Dan hebben we het hier nog over een “normale” douchebeurt. Maar heb je, net als ik, toevallig zo’n nieuwe grotere ketel en ook nog eens een paar pubers die na 20 minuten nog niet klaar zijn, dan kan dat water verbruik makkelijk oplopen naar de 600 liter.

Hoe gebruik je de Greenshower cabine?
Neem eerst een normale douche en was je zelf.
Vul daarna de douchebak met 30 liter water voor het “fun douchen”.
Door het rondpomp systeem worden de jets of de douchekop van 80cm x 80cm continu van water voorzien. Je staat werkelijk in een warme tropische stortbui!

Bekijk hier op YouTube de Greenshower

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Normale douchebeurt 150 liter???
Heb je dan een stortdouche ofzo?

Sophie zei

150 liter klinkt mij inderdaad ook wel als veel in de oren, maar heb er eerlijk gezegd niet zo veel verstand van. Ik vind douchen heerlijk! maar ik zie mezelf niet na een gewone douchebeurt nog even 30 liter in de douchebak pompen om daarna in een tropische regenbui te gaan staan, dan hou ik het denk ik bij die 'normale' douchebeurt. Wel grappig dat het kan hoor trouwens!