vrijdag 30 september 2011

Karpet: Turn the season

Ontwerp van Yvette Laduk de "turn the season carpet"

Verlang je ook zo naar de warme kleuren van de herfst aan het eind van de lente?
Of naar het frisse groen van de lente aan het eind van de herfst?

Een kwestie van de seizoenen omdraaien op het moment dat het je uitkomt met dit veelzijdige kleed. Gemaakt van duurzame materialen om je hele leven van te genieten.
Afmetingen: 115 x236 cm.

Yvette Laduk

Yvette is begonnen met het ontwerpen van het Woody Wood vloerkleed waar er werelwijd al honderden van verkocht zijn.
Inmiddels zijn er al 9 producten uit haar brein ontsproten.

Ik maak graag dingen waarvan ik denk dat ze er nog niet zijn. De kunst is dan om zo min mogelijk concessies te doen aan de techniek. Het liefst werk ik vanuit een beperking, dan word ik creatief in het bedenken van oplossingen.

Standaard zijn haar ontwerpen zelden functioneel. "Ik maak dingen die ik mooi vind, maar wel met een idee erachte: Het zijn ontwerpen met een knipoog."

Klik hier voor meer informatie.

Geen opmerkingen: