donderdag 18 februari 2010

Boek "Jouw Woonstijl"

Spannend!

Het manuscript van mijn eerste boek "Jouw Woonstijl" staat sinds gisterenavond online op www.tenpages.com

Momenteel sta ik in de top25 van meest verkochte aandelen.
Wat zou het fantastisch zijn als ik hoger in deze lijst zou komen te staan en mijn boek gepubliceerd zou worden.

Graag wil ik je vragen mijn manuscript te lezen en als je denkt dat dit een goed boek met goede informatie is kun je een aandeel kopen of nog liever meer aandelen. Je doet jezelf en mij er een plezier mee, omdat je geinvesteerde geld kan gaan groeien. ( op ieder verkocht boek )
http://www.tenpages.com/boek/jouw_woonstijl_

Ik hoop dat je even de moeite wil nemen om te kijken op deze site en mijn manuscript wil lezen.

Alvast hartelijk dank!

Geen opmerkingen: